Assalammualaikum WBT...

Dalam hidup ini kita pasti ingin menjadi yang sempurna dalam segala aspek. Namun tidak semudah itu tanpa melalui pelbagai cabaran, ujian dan kekentalan semangat. Bahkan pasti ada kesilapan yang sering kita lakukan sebagai hambaNya biasa. Apapun jadikan kesilapan lalu sebagai pemangkin untuk memperbaiki diri menjadi lebih baik. Sesekali pandanglah ke belakang, di samping luaskan pandangan ke hadapan, yakini diri, usaha dan tawakal..In Shaa Allah menjadikan kita berjaya. Redha setiap ketentuanNya menjadikan kita sentiasa berlapang dada.

Diinspirasikan juga blog ini dengan koleksi2 petikan facebook dan blog yang lain dengan info yang bermanfaat sekadar untuk rujukan diri sendiri...

Thursday, July 4, 2013

Nadzmi With Cat Farish


Tu dia..nyempat2 lagi candid si samboy dgn cat farish..dah mcm pengawal peribadi pula hihi..
masa ni cat farish jadi panel dalam satu pertandingan kecantikan kampung..my village terpilih utk peringkat kebangsaan..la lupa la nama pertandingan tu..byk sgt penyertaan..lupa dah hehe..

Apa pun bukan senang mo pujuk anak terunaku si Nadzmi ni join warga kampung..pemalu bah..plus lagi dgn pendiam..risau jga kadang2..

Pe pun aku sendiri x pernah la bergambar dgn artis..kalau ada rezki mo juga sesekali take pic dgn celine deon ker...huhuhu..acah2 je..hihihi

Buang tabiat sekali sekala..:)

No comments:

Post a Comment